top of page

Regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

  2. Właścicielem Sklepu jest: MATEUSZ KAMIŃSKI FIRMA USŁUGOWA z siedzibą w Chodzieży, Akacjowa 14,  NIP: 7642326209, tel 572 038 014, adres email: sklep@monkamiński.pl.

  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

  5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

Zamówienia

  1. Sklep umożliwia składanie zamówień przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej.

  2. Zamówienia można składać poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka, a następnie wypełnienie formularza zamówienia i dokonanie płatności.

  3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji zamówienia, takich jak imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail.

  4. Sklep potwierdza złożenie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

  5. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sklep.

Płatności

  1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest SumUp-P24.

  2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

  3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. DHL lub innej firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

  2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

  3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz kontakt telefoniczny z właścicielem sklepu lub wypełnienie formularza kontaktowego.

  2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

  4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

  6.  Do przyjmowania zgłoszeń reklamacji, wykonywania napraw reklamacyjnych i przeprowadzania wynikających z instrukcji obsługi konserwacji i przeglądów, uprawione są wyłącznie autoryzowane serwisy firmy Husqvarna. Aktualny wykaz serwisów dostępny jest na stronie producenta Husqvarna oraz pod numerem telefonu 22 330 96 00.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podawania przyczyny.

  2. Klient powinien poinformować Sklep o odstąpieniu, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od odbioru towaru. Następnie, w ciągu kolejnych 14 dni, Klient zobowiązany jest odesłać towar w stanie nienaruszonym, kompletnym, w fabrycznym opakowaniu, bez śladów użytkowania. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

  3. Sklep, w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru, dokona jego oceny. Jeśli towar spełnia warunki zwrotu, Sklep zwróci Klientowi pełną zapłaconą kwotę w ciągu 7 dni od oceny produktu. Klient powinien podać numer rachunku bankowego do zwrotu. W przypadku płatności kartą, środki zostaną zwrócone na tę samą kartę.

  4. W przypadku, gdy zwrócony towar nie spełnia warunków określonych powyżej (jest uszkodzony, nosi ślady użytkowania), Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu oraz zwrotu środków.

  5. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku:

  6. a) usług rozpoczętych za zgodą Klienta przed upływem terminu odstąpienia,

  7. b) nagrań i nośników danych po usunięciu oryginalnego opakowania,

  8. c) umów, w których cena zależy od wahań na rynku finansowym,

  9. d) świadczeń na specjalne zamówienie Klienta,

  10. e) towarów o krótkim terminie przydatności lub nieodwracalnie zmieszanych,

  11. f) dostarczania prasy,

  12. g) usług związanych z grami hazardowymi.

Ochorona prywatności danych osobowych

  1. . Dane osobowe kupującego podlegają ochronie wedle przepisów Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej jako RODO.
    Administratorem danych osobowych jest sprzedający –Mateusz Kamiński firma usługowa ul. Akacjowa 14, 64-800 Chodzież, NIP PL7642326209

  2. Przetwarzaniu podlegają następujące dane osobowe:
    a) imię i nazwisko (nazwę w przypadku przedsiębiorców)
    b) adres zamieszkania,
    c) adres wysyłkowy,
    d) datę urodzenia w celu weryfikacji wieku osoby składającej zamówienie,
    e) Numer Identyfikacji Podatkowej (w przypadku przedsiębiorców),
    f) numer rachunku bankowego,
    g) adres e-mail,
    h) numer telefonu.

  3. Przekazane dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Kupującego zgody w celu realizacji zawartej umowy, w tym wystawienia faktury, a także celem zorganizowania transportu, w tym przekazania podanych danych adresowych firmie kurierskiej. Nadto sprzedający przetwarza przekazane dane osobowe w celu prowadzenia sprawozdawczości finansowej oraz dochodzenia roszczeń na drodze sądowej jeżeli takowe roszczenia powstaną. W tym celu sprzedający będzie przekazywał dane osobowe:
    a) firmom świadczącym usługi transportowe i spedycyjne w celu dostarczenia kupującemu zamówionych produktów,
    b) podmiotom świadczącym na rzecz sprzedającego usługi finansowe oraz rachunkowe w celu realizacji przewidzianych prawem obowiązków,
    c) podmiotom świadczącym na rzecz sprzedającego usługi związane z obsługą sprzedaży.
    5. Za odrębną zgodą kupującego sprzedający będzie przetwarzał dane osobowe kupującego w celach marketingowych – m.in. w celu przekazywania Kupującemu newslettera, jak też innych informacji o charakterze handlowym (Kupujący  wyraża zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola podczas dokonywania rejestracji bądź składania zamówienia).
    6. Kupujący ma prawo cofnąć zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    7. Przekazane dane osobowe są poufne i nie będą ujawniane osobom nieuprawnionym.
    8. Kupujący posiada prawo do wglądu swoich danych osobowych, do ich poprawiania, aktualizacji. Kupującemu przysługuje prawo do wniesienia żądania o usunięcia jego danych osobowych.
    9. Szczegóły odnoszące się do przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie internetowej sprzedającego w zakładce „Polityka Prywatności” Sprzedający prześle politykę przetwarzania danych osobowych drogą mailową na żądanie kupującego.

  4.  

  5.  Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

  6. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

  7. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

Własność intelektualna

  1. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, zdjęć, grafik, kodów html i innych zawartych na stronach www.monkaminski.pl i w serwisach aukcyjnych w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione. Niniejsza strona internetowa podlega ochronie na mocy prawa autorskiego. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku wszelkie osoby reprodukujące tę stronę tak we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody autora podlegały będą odpowiedzialności karnej. Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażania (utwór). Ochrona przysługuje twórcy niezależnie od spełnienia jakichkolwiek formalności. Twórca, którego autorskie prawa osobiste zostały zagrożone cudzym działaniem, może żądać zaniechania tego działania. W razie dokonanego naruszenia może także żądać, aby osoba, która dopuściła się naruszenia, dopełniła czynności potrzebnych do usunięcia jego skutków, w szczególności aby złożyła publiczne oświadczenie o odpowiedniej treści i formie. Jeżeli naruszenie było zawinione, sąd może przyznać twórcy odpowiednią sumę pieniężną tytułem zadośćuczynienia za doznaną krzywdę albo - na żądanie twórcy zobowiązać sprawcę, aby uiścił odpowiednią sumę pieniężną na wskazany przez twórcę cel społeczny. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez właściwego zezwolenia jest zabronione. Naruszenie praw autorskich będzie skutkowało odpowiedzialnością karną, określoną w przepisach prawa, w szczególności w przepisach ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, przepisach prawa prasowego oraz przepisach kodeksu cywilnego. Znaki towarowe i produkty poszczególnych firm będące ich własnością podlegają ochronie praw autorskich.

  2. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

Wejście w życie zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

  2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

bottom of page